«Θα υπάρξει συνάντηση μεταξύ των Υπουργών Ενέργειάς μας. Μας λένε ότι είναι έτοιμοι να κάνουν αυτό το βήμα», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Ερντογάν.
Την ίδια ώρα ο Τούρκος Πρόεδρος δεν ξεχνά και τις απειλές κατά της Κυπριακής Δημοκρατίας, επαναλαμβάνοντας ότι σύντομα το νέο τους γεωτρύπανο αλλά και τα σεισμογραφικά τους σκάφη θα επιστρέψουν στην Ανατολική Μεσόγειο και συγκεκριμένα σε στόχους που έχουν προκαθοριστεί.
Ανένδοτος…
Κόντρα σε όλους, ο Ταγίπ Ερντογάν επιμένει στο όχι για την ένταξη της Σουηδίας και της Φινλανδίας στο ΝΑΤΟ και μάλιστα καταφέρεται με βαριούς χαρακτηρισμούς κατά των κυβερνήσεων των χωρών αυτών.
Δήλωσε πως «δεν είναι ούτε τίμιες, ούτε ειλικρινείς. Για όσο καιρό ο Ταγίπ Ερντογάν ηγείται της Δημοκρατίας της Τουρκίας είναι σίγουρα ότι δεν μπορούμε να πούμε «ναι» για την είσοδο χωρών στο ΝΑΤΟ, που υποστηρίζουν την τρομοκρατία».
Από το νέο παραλήρημα του Σουλτάνου, δεν έλειψαν οι απειλές και κατά της Συρίας και των Κούρδων πολιτοφυλάκων, ενώ πυρά εκτόξευσε και εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών που εξοπλίζουν τρομοκράτες, κατά τα λεγόμενά του.
«Αν οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν εκπληρώσουν το καθήκον τους στον αγώνα κατά της τρομοκρατίας, εμείς τι πρέπει να πράξουμε; Θα υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Τέλος προανήγγειλε νέες τηλεφωνικές επικοινωνίες αύριο με τους Προέδρους Ρωσίας και Ουκρανίας, επιχειρώντας να παρουσιάσει την Τουρκία ξανά ως τον έντιμο διαμεσολαβητή μεταξύ των αντιμαχόμενων πλευρών.