Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Χθες λίγο πριν τις οκτώ το βράδυ η Πυροσβεστική Υπηρεσία δέχθηκε κλήση για πυρκαγιά σε κουζίνα ταβέρνας στο χωριό Αβδελερό.

Άμεσα ανταποκρίθηκε ο Πυροσβεστικός Σταθμός Λάρνακας ‘Υπ/μου Ανδρέα Παπαδόπουλου’ με δυο πυροσβεστικά οχήματα και η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο μια ώρα αργότερα.

Ωστόσο η πυρκαγιά επεκτάθηκε στην ξύλινη οροφή και χρειάστηκε αποδόμηση της για να κατασβηστεί. Επιπρόσθετα για την κατάσβεση της πυρκαγιάς χρησιμοποιήθηκαν τυλιχτήρες νερού από τα πυροσβεστικά οχήματα και αναπνευστικές συσκευές.

Η πυρκαγιά προκλήθηκε από ξεχασμένο μαγειρικό σκεύος.