Εντός του 2018 αρχίζουν οι εργασίες για την ανέγερση του νέου κτιρίου της βουλής. Ήδη έχει συμπεριληφθεί κονδύλι στον προϋπολογισμό του 2018 ύψους 8,5 εκατομμυρίων ευρώ και τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί ο διαγωνισμός για την ανέγερση του έργου.
Σύμφωνα με την γενική διευθύντρια της βουλής Βασιλική Αναστασιαδου, η οποία παρουσίασε τον προϋπολογισμό της βουλής ενώπιον της επιτροπής οικονομικών, το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023 ωστόσο υπολογίζεται ότι το 2020 θα μπορεί η ολομέλεια να διεξάγει τις συνεδριάσεις της στο νέο κτίριο.
Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται στα 72 εκατομμύρια και θα γίνει στο λόφο της πρώην ΠΑΣΥΔΗ.
Σε δήλωση της η κυρία Αναστασιάδου είπε ότι «Το παλιό το κτήριο της Βουλής θα αξιοποιηθεί κατάλληλα θα στεγάσει διάφορες ανάγκες κάποιο μέρος του πρέπει να διατηρηθεί ως έχει γιατί είναι και ιστορικής σημασίας.»
Το θέμα της ασφαλείας του υφιστάμενου κτηρίου φαίνεται ότι προβληματίζει τον πρόεδρο της βουλής. Ο κύριος Συλλούρης εδώ και 4 μήνες καταβάλλει προσπάθεια ώστε η λεωφόρος Νεχρού δρόμος δηλαδή μπροστά από την Βουλή να καταργηθεί και να γίνει πεζόδρομος ώστε να περιοριστούν οι πιθανότητες ενός τρομοκρατικού κτυπήματος. Δικαίωμα διέλευσης θα έχουν μόνο οι βουλευτές και οι λειτουργοί της βουλής.
Ο κύριος Συλλούρης ανέφερε ότι μπορούν να γίνουν τέτοιες διευθετήσεις και για μελλοντική εξυπηρέτηση με την ανέγερση του μουσείου απέναντι από την βουλή.
Η επιτροπή οικονομικών συζήτησε και τον προϋπολογισμό της επιτροπής προστασίας του καταναλωτή. Αναφορά έγινε στο γεγονός ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η επιτροπή είναι η έλλειψη προσωπικού και για αυτό δεν είναι σε θέση να συλλέξει τα πρόστιμα που επιβάλλει. Αξίζει να αναφερθεί ότι από τα 69 εκατομμύρια πρόστιμα έχει συλλέξει μόλις τα 12.