Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τιμή στους πεσόντες και αγνοούμενους του 226 τάγματος πεζικού απότισαν σήμερα πολιτεία εκκλησία συγγενείς και συμπολεμιστές τους με την τέλεση αποκαλυπτηρίων μνημείου. Νωρίτερα ο μητροπολίτης Κιτίου τέλεσε τρισάγιο. 

Τα αποκαλυπτήρια του μνημείου τέλεσε ο υπουργός άμυνας Χριστόφορος Φωκαίδης ο οποίος εξήρε τους αγώνες και τη θυσία των αξιωματικών και οπλιτών του 226 τάγματος πεζικού οι οποίοι έπεσαν ηρωικά στις μάχες κατά την τουρκική εισβολή μετά από σφοδρή επίθεση που είχε δεχθεί ολόκληρη η γραμμή Μιας Μηλιάς-Παλαικύθρου. 

Ο πρόεδρος του συνδέσμου αξιωματικών και οπλιτών του 226 ΤΠ και συμπολεμιστής των πεσόντων βαθύτατα συγκινημένος αναφέρθηκε στις δύσκολες μέρες της επίθεσης από τους τούρκους εισβολείς. 

Το μνημείο βρίσκεται στο προαύλιο του Πατιχίου θεάτρου στην Λάρνακα. 

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με κατάθεση στεφάνων και την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου από τμήμα της Εθνικής Φρουράς.