Προωθείται νομοσχέδιο από τις αρμόδιες υπηρεσίες που θα επιτρέψει την πλήρη αυτονόμηση της βουλής των αντιπροσώπων.
Ο πρόεδρος του σώματος Δημήτρης Συλλούρης κατά τον απολογισμό των 8 πρώτων μηνών της θητείας του ανέφερε ότι θα πρέπει να δοθούν στη Βουλή όλα τα μέσα ώστε να καταστεί ένας χώρος πρότυπο για την κοινωνία που θα λειτουργεί ως πυξίδα και θα εμπνέει το σεβασμό και τους θεσμούς.
Όπως είπε ο ΠτΒ «Είναι έτοιμο το νομοσχέδιο και θα το προωθήσουμε το ταχύτερο δυνατό για πλήρη αυτονόμηση της Βουλής σίγουρα θα βοηθήσει, ιδιαίτερα στην παραγωγικότητα και την ορθή διάταξη του προσωπικού, ενώ παράλληλα θα απομακρυνθούν από κάποιες προσεγγίσεις του παρελθόντος, οι οποίες δημιουργούν κεκτημένα χωρίς να εξυπηρετούν την αποτελεσματικότητα.»
Ανάμεσα σε άλλα ανέφερε ο κύριος Συλλούρης καθιερώθηκε η συνεδρίαση της Ολομέλειας την Παρασκευή διαμορφώθηκε πλάνο συνεδριάσεων των επιτροπών ώστε κανένας βουλευτής να μην έχει κώλυμα, δημιουργείται νομικό και νομοτεχνικό τμήμα.
Όπως εξηγεί ο κύριος Συλλούρης «Για την υλοποίηση της προσπάθειας αυτής, έχουν ήδη εγκριθεί, με τον προϋπολογισμό του 2017, έξι νέες θέσεις, έτσι ώστε να τεθούν οι βάσεις για τη δημιουργία των τμημάτων αυτών τα οποία στη συνέχεια θα πρέπει να ενισχυθούν με την πλήρη στελέχωσή τους. Την ερχόμενη Παρασκευή, θα δοθεί δημοσιογραφική διάσκεψη όπου θα ανακοινωθεί το όνομα του νομικού συμβούλου του Προέδρου»
Στα θετικά κατέγραψε ο κύριος Συλλούρης την ηλεκτρονική ψηφοφορία την αξιοποίηση των πρώην βουλευτών και την πρόσληψη νοσηλευτών για τις ώρες λειτουργίας της βουλής.
Όσο αφορά το κτίριο της βουλής ο κύριος Συλλούρης είναι σε διαβούλευση είτε για την αναβάθμιση των υφιστάμενων εγκαταστάσεων είτε για την εξεύρεση νέου χώρου.
Φωτογραφίες Ανδρέα Μανώλη*