Εξυπηρέτηση κοινού στο Κτηματολόγιο Αμμοχώστου
Το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε ότι λόγω ζημιών που έχει υποστεί το κτήριο του Επαρχιακού Κτηματολογικού Γραφείου Λάρνακας, από τις σφοδρές βροχοπτώσεις, περιλαμβανομένων και βλαβών στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις του κτηρίου, από αύριο Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου και για τις αμέσως επόμενες μέρες, το κοινό θα εξυπηρετείται από το Επαρχιακό Κτηματολογικό Γραφείο Αμμοχώστου, το οποίο βρίσκεται σε παρακείμενη πολυκατοικία (εφαπτόμενη της πολυκατοικίας στην οποία στεγάζεται το Επαρχιακό Κτηματολόγιο Λάρνακας).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το Υπουργείο Εσωτερικών θα επανέλθει εντός της εβδομάδας, με νεότερη ανακοίνωση, για ενημέρωση του κοινού.
"Ευελπιστούμε ότι αυτή η ταλαιπωρία θα λήξει εντός της εβδομάδος", καταλήγει η ανακοίνωση.