Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Μήνυμα προς τους φορείς του ιού του H.I.V να μιλήσουν ανοικτά για το θέμα έστειλε από το Μέρα Μεσημέρι του ΑΝΤ1, φορέας του ιού. 

 
Η Μιχαέλα, κατάγεται από τη Ρουμανία και διαγνώσθηκε με το ιό πριν από τέσσερα χρόνια. Υπάρχει το στίγμα, ο φόβος και η προκατάληψη, λέει στον ΑΝΤ1. "Δεν βγαίνω συχνά έξω, δεν έχω όμως πρόβλημα να μιλήσω ανοικτά για το θέμα της υγείας μου. Επειδή όμως ο κόσμος δεν είναι ενημερωμένος, υπάρχει στίγμα και ρατσισμός και φοβάμαι τις αντιδράσεις", εξομολογείται. 
 
Από την ώρα που έμαθε ότι έφερε τον ιό, ενημέρωσε τον εργοδότη της, ο οποίος, της είπε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να συνεχίζει να εργάζεται. 
 
Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όπως είπε, είναι η διαφώτιση για το θέμα. Κάθε οικογένεια θα πρέπει να γνωρίζει για να προστατευτεί. Υπάρχει, όπως είπε, κόσμος που δε γνωρίζει καν ότι είναι φορέας του ιού. 
 
Οι αλλαγές που έφερε ο ιός στη ζωή της, ήταν ραγδαίες. "Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το ψυχολογικό". Είμαι μόνη μου, τώρα δεν έχω ούτε δουλειά, λεει η Μιχαέλλα αλλά αποκλείει το ενδεχόμενο να κρύψει ότι είναι φορέας σε περίπτωση που βρει νέα δουλειά. Είμαι 43 χρονών και σκέφτομαι ότι θα είμαι πάντα μόνη μου, δε νομίζω ότι μπορώ να βρω κάποιον που να με θέλει, λέει εκφράζοντας τις ανησυχίες της. 
 
Οσον αφορά τη θεραπευτική αγωγή που ακολουθεί, η Μιχαέλλα, παραδέχεται πως τον πρώτο χρόνο ενώ έπαιρνε κανονικά τα χάπια, με την πληροφόρηση που λάμβανε από το διαδίκτυο, σταμάτησε να τα παίρνει, με αποτέλεσμα να κινδυνέψει. 
 
Κάθε βδομάδα, όπως είπε πηγαίνει στη Γρηγόριο Κλινική, την οποία θεωρεί όπως είπε σαν οικογένεια, και υποβάλλεται σε ψυχοθεραπεία, αφού αντιμετωπίζει όπως είπε ψυχολογικό πρόβλημα. 
 
Οι νέοι θα πρέπει, κατέληξε να προστατεύουν τους εαυτούς τους, να μην κοιτάζουν μόνο την εμφάνιση ενός ανθρώπου, αλλά και να όλοι έστω και μια φορά να κάνουν το τεστ για το ιό HIV.