Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1
Του Πέτρου Μελαίση 
 
Απρόκλητα και χωρίς προειδοποίηση το κατοχικό καθεστώς, απαγόρευσε την διέλευση Ελληνοκυπρίων που προσπαθούσαν να περάσουν από το οδόφραγμα του Λιμνίτη. 
 
Μεταξύ των προσώπων που εγκλωβίστηκαν στα κατεχόμενα βρισκόταν και έγκυος γυναίκα. 
 
Οι Τούρκοι προέβαλλαν το επιχείρημα ότι η διέλευση θα έπρεπε να διακοπεί, δήθεν λόγω προβλήματος στο σύστημα των υπολογιστών. 
 
Ο κοινοτάρχης Κάτω Πύργου ανέφερε ότι οι Τούρκοι προέβησαν στην ενέργεια αυτή ως αντίποινα για τα μέτρα που εφάρμοσε η Κυπριακή δημοκρατία. 
 
Μετά από διαβήματα του υπουργείου εξωτερικών προς τα Ηνωμένα Έθνη η διέλευση στο οδόφραγμα του Λιμνίτη αποκαταστάθηκε το απόγευμα.
 
Νωρίτερα
Αποκαταστάθηκε γύρω στις 15.00 η διέλευση στο οδόφραγμα του Λιμνίτη, που παρέμενε κλειστό από τις 9.30 σήμερα το πρωί.Στο βίντεο που ακολουθεί όλες οι πληροφορίες από τον Πέτρο Μελαίση.
 
Όπως μεταδίδεται από τα κατεχόμενα, η διέλευση είχε διακοπεί, με την ψευδοαστυνομία να κάνει λόγο για πρόβλημα του συστήματος υπολογιστών, το οποίο τελικά αντιμετωπίστηκε.
 
Νωρίτερα
Σε νέες προκλήσεις προχώρησαν οι κατοχικές δυνάμεις στην περιοχή του Πύργου Τυλληρίας. Ο Κατοχικός στρατός δεν επιτρέπει την είσοδο σε Ελληνοκύπριους κατοίκους της περιοχής οι οποίοι βρίσκονται παγιδευμένοι στο οδόφραγμα του Λιμνίτη. Στο βίντεο που ακολουθεί όλες οι πληροφορίες από τον Πέτρο Μελαίση.
 
 Παγιδευμένοι στο οδόφραγμα του Λιμνίτη είναι Ελληνοκύπριοι, μεταξύ των οποίων και μια έγκυος γυναίκα.
 Ο κοινοτάρχης του Πύργου κάνει λόγο για προσχεδιασμένη ενέργεια των κατοχικών δυνάμεων.
Ο κοινοτάρχης είπε ότι με τις κατοχικές αρχές διαβουλεύονται, τα Ηνωμένα Έθνη.
Σύμφωνα, με τον κοινοτάρχη είναι παγιδευμένα επτά οχήματα, και περίπου 12 άτομα.
Τονίζει ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός αφού τις τελευταίες μέρες υπήρξε πρόβλημα με την διέλευση τ/κ στα Κόκκινα.
Το ψευδοκράτος ισχυρίζεται ότι έχει πρόβλημα το σύστημα έλεγχου των Υπολογιστών.