Την Αστυνομία ειδοποίησε ο κοινοτάρχης της κοινότητας Άρμου ότι αυτοκίνητο βρίσκονταν εγκαταλελειμμένο σε αγροτική περιοχή της κοινότητας.
Μέλη της Δύναμης, όταν κατέφθασαν στο χώρο που υπέδειξε ο κοινοτάρχης, διαπίστωσαν πως επρόκειτο για το αυτοκίνητο που αναζητείτο. Σύμφωνα με την Αστυνομία, το όχημα η αξία του οποίου υπολογίζεται στις 4 χιλ. ευρώ είχε κλαπεί μπροστά στα μάτια του 31χρονου ιδιοκτήτη του από τη Βουλγαρία.
Ο 31χρονος κατήγγειλε ότι στις 3:00 τα ξημερώματα της Κυριακής ενώ μετέβη σε περίπτερο στην περιοχή Τάφοι των Βασιλέων για να αγοράσει κάτι, άφησε ανοικτό το όχημα του με τη μηχανή σε λειτουργία.Όταν εξήλθε του περιπτέρου είδε δύο πρόσωπα να μπαίνουν σε αυτό και να τρέπονται σε φυγή.