Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Του Θησέα Ιωάννου 
 
Στην Κύπρο διαθέτουμε δημόσιες συγκοινωνίες και πρέπει να τις χρησιμοποιούμε.  Αυτό είναι το μήνυμα που θέλησε να στείλει ο Υπουργός Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης με τη μετάβαση του το μεσημέρι με λεωφορείο στο αεροδρόμιο Λάρνακας, από όπου ταξίδεψε για το Μιλάνο:
 
"Με τις δημόσιες συγκοινωνίες εξοικονομούνται και πολλά χρήματα που είναι σημαντικό στις εποχές που ζούμε. Αν θα διαχωρίσω στα δρομολόγια μεταξύ Λευκωσίας και αεροδρομίου Λάρνακας εξυπηρετούνται καλά αλλά γενικότερα αν πάρω τον θεσμό των λεωφορείων στην Κύπρο είναι χαμηλή η χρήση λεωφορείων είναι κάπου στο 3%". 
 
Την απόφαση του Υπουργού Συγκοινωνιών χαιρέτησε και ιδιοκτήτης της εταιρείας Καπνός Πάμπος Καπνός: "Θέλω να ευχαριστήσω τον υπουργό για την επιλογή να ταξιδέψει με τα λεωφορεία μας για το αεροδρόμιο Λάρνακας. Είναι μια κίνηση η οποία σίγουρα μας δίνει την δύναμη να αναβαθμιστούμε και να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες". 
 
Ο κύριος Δημητριάδης κάλεσε τους πολίτες να χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες και διαβεβαίωσε ότι στόχος της Κυβέρνησης είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.