Αλλάζει άρδην η πρακτική διαχείρησης των λεωφορείων. Ο Υπουργός Συγκοινωνιών και Έργων Μάριος Δημητριάδης έχει επεξεργαστεί με τους συνεργάτες του συγκεκριμένη πρόταση για αλλαγή της φιλοσοφίας και της διαδικασίας για τα λεωφορεία.
Σύμφωνα με αρμόδια πηγή, στόχος του Υπουργού Συγκοινωνιών ειναι πρωτίστως η εξοικονόμηση χρημάτων και ταυτόχρονα η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Το γενικό πρόσταγμα σύμφωνα με τη νέα πολιτική που φαίνεται να προωθείται, θα έχει πλέον ειδική ομάδα διαχείρισης, η οποία θα στεγάζεται στο Υπουργείο Συγκοινωνιών και θα εποπτεύεται απο τον ίδιο τον υπουργό.
Με βάση οικονομικά στοιχεία, η διαδικασία που εφαρμόζετο έως τώρα κόστιζε στο δημόσιο περίπου 55 εκατομμύρια Ευρώ ετησίως.
Από εδώ και μπρος οι αποζημιώσεις που θα δίδει το κράτος προς τις εταιρείες λεωφορείων για τις ζημιές που θα υφίστανται από το οδικό δίκτυο θα περνούν απο ενδελεχή έλεγχο.
Θα πρέπει, σύμφωνα με αρμόδια κυβερνητική πηγή, να υπάρχουν πειστικές αποδείξεις προκειμένου να καταβληθεί από το Κράτος οποιοδήποτε χρηματικό πόσο ως αποζημίωση σε εταιρεία για την ζημιά που υπέστη λεωφορείο της λόγω του κακού οδικού δικτύου.
Η μέχρι πρότινος πρακτική όπως διαπιστώθηκε αποτελούσε τροχοπέδη και δημιουργόυσε χρονοβόρες διαδικασίες για την καταβολή αποζημιώσεων.