Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Της Ευγενίας Σέργη

Σε 18 με 24 μήνες υπολογίζεται ότι θα εγκατασταθεί σε όλα τα λεωφορεία το σύστημα τηλεματικής, με το οποίο θα μπορεί το επιβατικό κοινό να παρακολουθεί τη διαδρομή του λεωφορείου, το σημείο όπου βρίσκεται αλλά και το χρονικό διάστημα που χρειάζεται μέχρι να φτάσει στην επόμενη στάση.

Αυτό ανακοίνωσε ο Υπουργός Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης μετά από συνάντηση με αντιπροσωπεία της ΝΕΔΗΣΥ

Ο Υπουργός Συγκοινωνιών δήλωσε ότι «Θα στέλλει πληροφόρηση για το που βρίσκεται ένα λεωφορείο σε σχέση με την διαδρομή του αυτές οι πληροφορίες θα μπαίνουν σε ένα πρόγραμμα σε μία ιστοσελίδα ή ακόμη και σε πίνακες που μπορούν να εφαρμοστούν στις στάσεις έτσι ώστε να ξέρουν οι επιβάτες την ακριβή ώρα που θα έρχεται ένα λεωφορείο.»

Όπως ανέφερε ο κύριος Δημητριάδη, στόχος είναι η αναβάθμιση και των υποδομών στις στάσεις των λεωφορείων, ενώ από πλευράς τους οι μαθητές ζήτησαν και την εφαρμογή Android στα λεωφορεία.

Ο Θεοφάνης Πιτταράς, πρόεδρος της ΜΑΚΙ είπε «Μπορεί να κατεβάσει το πρόγραμμα και να ξέρει ακριβώς πότε θα έρθει το λεωφορείο στην στάση να υπολογίσει την ώρα που θα ξεκινήσει.»

 Ο Υπουργός Συγκοινωνιών υπενθύμισε στους μαθητές και φοιτητές ότι με το κόμιστρο των 10 ευρώ μηνιαίως που θα καταβάλλουν, θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα λεωφορεία για όλες τις διαδρομές.