Ο Hans de Borst μετέφρασε και δημοσίευσε την επιστολή του και στην προσωπική σελίδα του στο Facebook, ενώ απευθύνεται στον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν, στους ηγέτες των αυτονομιστών και στην ουκρανική κυβέρνηση. 
Επίσης με περίσσεια ειρωνεία «ευχαρίστησε» τους ισχυρούς αυτούς ηγέτες που «δολοφονήσατε το αγαπημένο και μοναδικό μου παιδί την Elsemiek και της κλέψατε το μέλλον της με τη βία σας».
Και συνέχισε γράφοντας «Προαναφερθέντες κύριοι, ελπίζω να είστε περήφανοι που πυροβολήσατε την νεαρή ζωή και το μέλλον της. Ελπίζω να μπορείτε να κοιταχτείτε στον καθρέφτη αύριο το πρωί».
Ο τραγικός πατέρας αναφέρει ακόμη ότι η κόρη του θα έδινε τις τελικές της εξετάσεις στο σχολείο την επόμενη χρονιά και, μαζί με την καλύτερές της φίλες, Τζούλια και Μαρίνα, τα πήγαιναν πολύ καλά στα μαθήματα.
Η άτυχη Elsemiek ονειρευόταν να σπουδάσει μηχανικός.