Σύμφωνα με το συντονιστή των εκδηλώσεων Τάκη Νεοφύτου στη επιδιόρθωση της εκκλησίας βοήθησαν πολλοί Κερυνειώτες, είτε με εισφορές, είτε με εθελοντική εργασία, με πρώτη την Αγγελική Καραϊφιλίδη η οποία φρόντιζε την εκκλησία από το 1974 με κίνδυνο τη ζωή της.
Βοήθησαν επίσης πολλοί Τουρκοκύπριοι με την εξασφάλιση αδειών και την προσφορά υλικών. Η εκκλησία λειτούργησε για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο του 2013 με την τέλεση της κηδείας της Αγγελικής και θα επαναλειτουργήσει στις 7 Σεπτεμβρίου για το ετήσιο μνημόσυνό της.