Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος απασχόλησαν σήμερα τη συνεδρία της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Συγκοινωνιών και Έργων.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αντώνης Αντωνίου σε δηλώσεις του μετά τη συνεδρία είπε ότι ένα από τα αιτήματα των οδηγών ταξί είναι η απόσυρση των αδειών οδικής χρήσης αστικών ταξί, προσθέτοντας ότι το Υπουργείο Συγκοινωνιών επεξεργάζεται συγκεκριμένο σχέδιο απόσυρσης σε χρονικό ορίζοντα 5-7 χρόνων.
 
«Για το σκοπό αυτό», είπε, «θα γίνει συγκεκριμένη πρόταση για συμπερίληψη στους προϋπολογισμούς του 2015 ενός ποσού για να αρχίσει η εφαρμογή αυτού του σχεδίου απόσυρσης».
 
Όσον αφορά το αίτημα για λήψη μέτρων για πάταξη της παρανομίας, ο κ. Αντωνίου είπε ότι «έχουμε ενημερωθεί πως δημιουργούνται κάποια προβλήματα στη στοιχειοθέτησης της υπόθεσης στα δικαστήρια γιατί δεν υπάρχουν μαρτυρίες. Γι΄ αυτό το λόγο το Υπουργείο σκέφτεται να προχωρήσει με εξώδικη ρύθμιση με επιβολή προστίμου που θα επιβάλλεται στους παράνομους οδηγούς ταξί και σε όσους δεν χρησιμοποιούν το ταξίμετρο».
 
«Ένα άλλο θέμα είναι τα τέλη των αδειών κυκλοφορίας, που όπως είναι γνωστό, με τη νέα νομοθετική ρύθμιση τα νέα οχήματα θα έχουν πολύ ψηλό τέλος και ήδη υπάρχει ενώπιον της Επιτροπής πρόταση νόμου για να μπει μια οροφή όπως γίνεται και στα λεωφορεία όσον αφορά τις άδειες κυκλοφορίες», είπε.
 
Όπως είπε, «δεν είναι εύκολο να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα όλων των ομάδων του πληθυσμού, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση πράγματι είναι μια ομάδα που αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα και πάρα πολλοί σκέφτονται να εγκαταλείψουν το επάγγελμα και να οδηγηθούν στην ανεργία. Γι’ αυτό θα πρέπει τα αρμόδια υπουργεία να εξετάσουν με κάθε σοβαρότητα τα αιτήματα αυτά», κατέληξε.