Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σύμφωνα με ρωσική ιστοσελίδα νεκρός είναι ένας 22χρονος ο οποίος έχασε τη ζωή του μετά την πτώση του από ύψος 13 μέτρων στο στάδιο της Ντιναμό.
 
Ανεπιβεβαίωτες και άγνωσης προέλευσης πληροφορίες από το Κίεβο αναφέρουν ότι πριν τη μοιραία πτώση, ο νεαρός είχε δεχθεί τα πυρά των αστυνομικών.
 
Όπως μετέδωσε η ουκρανική τηλεόραση, ο διαδηλωτής σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια της σημερινής επιχείρησης εκκαθάρισης των διαδηλωτών στο ουκρανικό κοινοβούλιο.
 
Αυτή την ώρα η Αστυνομία προσπαθεί να διαλύσει τους καταυλισμούς και τα οδοφραγμάτα που έχουν στήσει οι διαδηλωτές, στο πλαίσιο των αυστηρών νέων νόμων που ψηφίστηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, και επιβάλουν αυστηρούς περιορισμούς στη δημόσια διαμαρτυρία.
 
Με μεγάφωνα οι αστυνομικοί καλούν τους διαδηλωτές να απομακρυνθούν από την πλατεία με το οργισμένο πλήθος να απαντά με συνθήματα και να ξεσπά στα οχήματα που βρίσκονται γύρω του.
 
Οι αστυνομικοί έκαναν επίσης χρήση χειροβομβίδων κρότου-λάμψης και δακρυγόνων, ενώ στην πλατεία έσπευσαν πριν από λίγο πολλά ασθενοφόρα, κάτι που σημαίνει ότι πιθανότατα υπάρχουν και αρκετοί τραυματίες.
 
Υπενθυμίζεται πως χθες Τρίτη ο πρωθυπουργός Μίκολα Αζάροφ προειδοποίησε τους αντικυβερνητικούς πως η Αστυνομία είναι έτοιμη να χρησιμοποιήσει βία εάν συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις.