Του Κυριάκου Κυριακίδη
Με διάταγμα που εκδόθηκε, μετά από απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, παρατείνεται για τους επόμενους δύο μήνες, το υφιστάμενο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων.
Όπως ανακοίνωσε η Υπουργός Εργασίας, Ζέτα Αιμιλιανίδου, πρόθεση του υπουργείου είναι η καθιέρωση του ωραρίου σε μόνιμη βάση, ύστερα από διάλογο με τους κοινωνικούς εταίρους.
Όπως δήλωσε η κ. Αιμιλιανίδου: "Ο λόγος που αυτή τη φορά η επέκταση του ωραρίου αφορά δύο μήνες είναι διότι έχουμε ολοκληρώσει νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή των Αντιπροσώπων, έτσι ώστε να γίνει Νόμος και όχι υπό τη μορφή διαταγμάτων".
Πρόσθεσε ότι η αλλαγή του ωραρίου καταστημάτων συνέβαλε στην εργοδότηση 1800 ανέργων, τα οποία απασχολούνται περίπου 30 ώρες εβδομαδιαίως. Και αναφέρθηκε στη φιλοσοφία του νομοσχεδίου.
Οι βασικοί άξονες του είναι ότι θα πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ και των δικαιωμάτων εργαζομένων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αλλά και της ανάγκης όπως μένουν ανοικτά τα καταστήματα για να μπορούν να εργοδοτούνται όσοι περισσότεροι γίνεται.
Σε άλλη ερώτηση είπε ότι κάποιοι εκ των 1800 εργοδοτουμένων εργάζονται κατά μέσο όρο πέραν των 30 ωρών την εβδομάδα, ωστόσο, πρόσθεσε, «οι περισσότεροι εξ αυτών δεν είναι πλήρους απασχόλησης».
Νωρίτερα.
Νέο διάταγμα για ωράριο καταστημάτων
Νέο διάταγμα για το ωράριο των καταστημάτων θα εκδώσει σήμερα το Υπουργείο Εργασίας, ανακοίνωσε μετά τη συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου η Υπουργός, Ζέτα Αιμιλιανίδου.
Η κ. Αιμιλιανίδου δήλωσε ότι η επέκταση του ωραρίου των καταστημάτων θα ισχύει για δύο μήνες. Αποκάλυψε, επίσης, ότι ολοκληρώθηκε η ετοιμασία νομοσχεδίου για να μην χρειάζεται η έκδοση διαταγμάτων και ότι το νομοσχέδιο θα κατατεθεί στη Βουλή.
Με την επέκταση του ωραρίου, είπε, έχουν εργοδοτηθεί 1800 άνεργοι, οι περισσότεροι με μειωμένο ωράριο.