Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και σήμερα στις 18:00 έξω από το σπίτι της 13χρονης.
Για σήμερα Πέμπτη, έχει προγραμματιστεί νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το σπίτι της 13χρονης, στο πάρκο στις Δωδεκαόροφες στην οδό Λαγκαδά, στις 18:00.
"Ένα ακόμη αθώο θύμα στο βωμό της κρίσης και των μνημονίων. Η Σάρα, 13χρονη μαθήτρια από την Ξηροκρήνη Θεσσαλονίκης άφησε την τελευταία της πνοή. Η άνεργη μητέρα της στην προσπάθεια να μην πεθάνουν από το κρύο - η ΔΕΗ τους έχει κόψει το ρεύμα- χρησιμοποίησαν ένα μαγκάλι. Οι αναθυμιάσεις από το μαγκάλι σκότωσαν τη μικρή Σάρα, ενώ κινδύνεψε κι η μητέρα της. Το τραγικό της ιστορίας είναι ότι η μητέρα συνελήφθη για έγκλημα εξ αμελείας!", αναφέρει η Επιτροπή Δράσης Δυτικών Συνοικιών και συνεχίζει:
• Να μη μείνουμε σιωπηλοί σε ένα ακόμη έγκλημα εκ προμελέτης συγκυβέρνησης-τρόικα
• Να μην αφήσουμε κανένα μόνο του στην κρίση! Άλλωστε τα επόμενα θύματα μπορεί να είμαστε εμείς.
"Την ώρα που οι κυβερνήσεις παπαγαλίζουν πρωτογενή πλεονάσματα, εμείς μετράμε ανθρώπινες ζωές", γράφει η ανακοίνωση της Επιτροπής Δράσης Δυτικών Συνοικιών.
"Την ώρα που οι κυβερνήσεις παπαγαλίζουν πρωτογενή πλεονάσματα, εμείς μετράμε ανθρώπινες ζωές. Η 13χρονη Σάρα βρέθηκε νεκρή γιατί η οικογένειά της αδυνατούσε να πληρώσει το ρεύμα. Οι ίδιοι που ευθύνονται για την δολοφονία του 13χρονου παιδιού είναι αυτοί που ωθούν μια ολόκληρη κοινωνία στην εξαθλίωση και έχουν το θράσος να κατηγορούν την μητέρα της για αμέλεια. Έχουν το θράσος να αποποιούνται των ευθυνών τους και ουσιαστικά να ποινικοποιούν την φτώχεια", αναφέρει στην ανακοίνωση.
"Ένα χρόνο μετά το θάνατο των φοιτητών στη Λάρισα από αναθυμιάσεις, τρεις μήνες μετά την δολοφονία του 20χρονου για ένα εισιτήριο λεωφορείου, και μετά από τις καθημερινές σχεδόν λιποθυμίες μαθητών λόγω ασιτίας, τις αυτοκτονίες συνανθρώπων μας που αδυνατούν να πληρώσουν τα χρέη τους, η λίστα των νεκρών που αφήνει πίσω της η κρίση τους δεν έχει σταματημό. Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να ανατραπεί με ατομικές λύσεις. Μόνο με συλλογικές αντιστάσεις μπορούμε να απαντήσουμε στα συλλογικά μας προβλήματα. Να προτάξουμε την πραγματική κοινωνική αλληλεγγύη στον αγώνα για μια αξιοπρεπή ζωή. Να μην συνηθίσουμε τον θάνατο", είναι ένα άλλο απόσπασμα της ανακοίνωσης.
Συγκέντρωση έχει προγραμματίσει για την ίδια ώρα (18:00) και το ΠΑΜΕ στην πλατεία Γαλοπούλου στη Ξηροκρήνη.