Οι διοικητικοί υπάλληλοι στο ΕΚΠΑ και στο ΕΜΠ αποφάσισαν να συνεχίσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις τους μέχρι την Τρίτη, με τον υπουργό Παιδείας της χώρας, Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, να κάνει λόγο για ομηρία και να αφήνει αιχμές κατά του ΣΥΡΙΖΑ και του ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
«Το πανεπιστήμιο Αθηνών παραμένει παρανόμως κλειστό. Μια μικρή μειοψηφία υπαλλήλων συνεχίζει να κρατάει σε ομηρία καθηγητές, φοιτητές αλλά και τη μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων τους», ανέφερε το βράδυ της Πέμπτης ο υπουργός Παιδείας.
Όπως είπε ο κ. Αρβανιτόπουλος, «μια μικρή ομάδα του ΑΝΤΑΡΣΥΑ και του ΣΥΡΙΖΑ εξαφάνισαν την κάλπη στη γενική συνέλευση για να εκβιάσουν αποφάσεις δια βοής γιατί επιδιώκουν το χάος».
«Διάλογος όμως με το πανεπιστήμιο κλειστό δεν γίνεται. Η πολιτεία ούτε συναλλάσσεται, ούτε εκβιάζεται», τόνισε ο κ. Αρβανιτόπουλος. Ο υπουργός Παιδείας, πάντως, θα ξεκινήσει νέο γύρο επαφών με τους διοικητικούς υπαλλήλους και σήμερα το μεσημέρι αναμένεται να συναντηθεί με τους εκπροσώπους των διοικητικών υπαλλήλων του ΕΜΠ.