Του Μάριου Αδάμου
Την έντονη αντίδραση των μεταφορέων στερεών αποβλήτων κυρίως οικοδομικών υλικών και κλαδεμάτων προκάλεσε η απόφαση για σφράγισμα του χώρου απόρριψης Υλικών στα Κελιά. Το πρωί περίπου 40 μεταφορείς συγκεντρώθηκαν στην περιοχή που βρίσκεται η χωματερή και προχώρησαν στο άνοιγμα του χώρου.
Μετά το κλείσιμο του χώρου, υποχρεώθηκαν να μεταφέρουν τα αδρανή μη ανακυκλώσιμα υλικά υλικά στην περιοχή Σταυροβουνίου, όπου και πληρώνουν για κάθε τόνο υλικών που μεταφέρουν.
Οι οδηγοί εμφανίζονται αποφασισμένοι να κρατήσουν ανοιχτό το χώρο και δηλώνουν έτοιμοι να προσφύγουν ακόμη και στη δικαιοσύνη.
Σε επικοινωνία με αρμόδιο λειτουργό του Υπουργείου Εσωτερικών αναφέρθηκε στον ΑΝΤ1, ότι εφαρμόστηκε η Ευρωπαϊκή οδηγία του 2009 για κλείσιμο όλων των παράνομων χωματερών για τις οποίες μάλιστα ως κράτος κληθήκαμε και πληρώσαμε βαρύτατο πρόστιμο. Επίσης στο υπουργείο έγιναν δέκτες επίσημων καταγγελιών ότι στο συγκεκριμένο χώρο γίνεται απόρριψη και άλλων υλικών.