Ο άτυχος άνδρας , πήρε το λεωφορείο, μαζί με την έγκυο σύζυγό του, και τα ξημερώματα έφτασε στη Γράψη. Στη στάση τον περίμενε ο πατέρας του.
Κατέβηκε από το λεωφορείο μετά από την γυναίκα του και προσπάθησε να περάσει το δρόμο, για να βρεθεί κοντά στον πατέρα του.
Δυστυχώς διερχόμενο αυτοκίνητο έπεσε πάνω του και τον σκότωσε, μπροστά στα μάτια της εγκύου συζύγου του και του πατέρα του.
Σύμφωνα με πληροφορίες τοπικής ιστοσελίδας «δεν είναι η πρώτη φορά που στον άξονα Κακαβιά-Αργυρόκαστρο συμβαίνουν τέτοιου είδους δυστυχήματα».