Της Στέλλας Κόκκινου
Εδώ και έντεκα ημέρες κάτω από αντίξοες συνθήκες και χωρίς να διαθέτουν χώρους υγιεινής περισσότεροι από πενήντα Κούρδοι διαμαρτύρονται έξω από το υπουργείο εσωτερικών.
Ζητούν νομιμοποίηση τους από την κυπριακή δημοκρατία, αν και δεν έχουν επίσημα έγγραφα. Ανάμεσα τους και ο Ομάρ ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το σχολείο όταν του ζητήθηκε ταυτότητα.
Οι Κούρδοι διαβεβαιώνουν ότι δεν ζητούν χρηματική βοήθεια παρά μόνο ταυτότητες και διαβατήρια ώστε να μπορούν να εγκαταλείψουν την Κύπρο και να δικαιούνται ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και κοινωνικές ασφαλίσεις
Οι Κούρδοι διαβεβαιώνουν ότι δεν πρόκειται να φύγουν από το υπουργείο Εσωτερικών μέχρις ότου ικανοποιηθεί το αίτημα τους