Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το Οικονομικό Επιτελείο καλείται να βρει λύσεις με τα τεχνικά κλιμάκια των ελεγκτών έως τις αρχές Απριλίου που θα επιστρέψουν οι επικεφαλής της Τρόικας, ενώ ο Αντώνης Σαμαράς προσβλέπει στη Σύνοδο Κορυφής στις Βρυξέλλες, καθώς έχει συγκροτηθεί ισχυρό μπλοκ υπέρ της χαλάρωσης της λιτότητας, λόγω της εκκριτικής ανεργίας και της αναιμικής ανάπτυξης σε όλη την Ευρωζώνη.

 
Τη βεβαιότητά τους, ότι «δεν υπάρχει πρόβλημα με τη δόση του Μαρτίου», εξέφρασαν από τις Βρυξέλλες κυβερνητικές πηγές, τονίζοντας ότι οι προϋποθέσεις που έχουν τεθεί από την τρόικα για την έγκρισή της, θα ικανοποιηθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα.
 
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η δόση του Μαρτίου, ύψους 2,8 δισ. ευρώ θα αξιολογηθεί στο άτυπο Eurogroup του Απριλίου. Όπως υπενθύμιζαν, για την έγκριση της δόσης έχουν τεθεί δύο προϋποθέσεις: το θέμα των φαρμάκων, το οποίο έχει ήδη εκπληρωθεί και το ζήτημα της διοικητικής μεταρρύθμισης, το οποίο παραμένει υπό διευθέτηση.
 
Εξάλλου, σε ό,τι αφορά το «χαράτσι» της ΔΕΗ, πηγές προσκείμενες στο υπουργείο Οικονομικών, δήλωσαν ότι ο Γ. Στουρνάρας, έχει εισηγηθεί να διατηρηθεί ο ειδικός φόρος στα ακίνητα στους λογαριασμούς της ΔΕΗ μέχρι το τέλος του 2013, έστω και τροποποιημένος. Όπως σημείωσαν, οι ίδιες πηγές, η τροποποίηση είναι πιο «ήπιας» μορφής, προσθέτοντας ότι «ο εισπρακτικός μηχανισμός της ΔΕΗ δημιουργεί σιγουριά».
 
«Η εισήγηση του υπουργού είναι σε ρεαλιστική βάση», συνέχισαν οι πηγές του υπουργείου οικονομικών, προκειμένου να σχεδιαστεί ένας πολύ καλός μηχανισμός είσπραξης του ενιαίου φόρου στα ακίνητα από 01/01/2014.