Οι νεαροί, σε βάρος των οποίων έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, διάπραξη ληστείας από κοινού κατά συρροή, αρπαγή από κοινού και παράνομη οπλοφορία, αρνήθηκαν να απολογηθούν, υποστηρίζοντας ότι δεν αναγνωρίζουν καμία εξουσία.
Οι δράστες εμφανίστηκαν αμετανόητοι, όπως φάνηκε από την στάση ενός εκ των τεσσάρων κατά την άφιξή τους στα Δικαστήρια Κοζάνης.
Ο Δημήτρης Πολίτης έφτυσε την κάμερα την ώρα οι αστυνομικοί τον αποβίβαζαν από την κλούβα της ΕΛ.ΑΣ..
Μάλιστα, έξω από τα δικαστήρια συγκεντρώθηκαν περισσότεροι από 50 αναρχικοί οι οποίοι πραγματοποίησαν νωρίτερα στο κέντρο της πόλης πορεία συμπαράστασης στους συλληφθέντες.
Εν τω μεταξύ τρεις από τους τέσσερις συλληφθέντες - οι αναρχικοί, όπως υπογράφουν, Νίκος Ρωμανός, Ανδρέας-Δημήτρης Μπουρζούκος και Γιάννης Μιχαηλίδης - σε ανακοίνωσή τους, η οποία αναρτήθηκε σε ιστοσελίδα του αντεξουσιαστικού χώρου, δηλώνουν «αιχμάλωτοι» και προειδοποιούν: «δεν συνεργαζόμαστε, δεν απολογούμαστε».
Το κείμενο υπογράφουν οι Νίκος Ρωμανός, Ανδρέας-Δημήτρης Μπουρζούκος και Γιάννης Μιχαηλίδης και αναφέρει:
«Ξεκλέβουμε δυο λόγια από τα κελιά των κρατητηρίων που βρισκόμαστε αιχμάλωτοι για να δηλώσουμε τους σκοπούς και τις προθέσεις μας ώστε να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο σχετικά με τα τελευταία γεγονότα. Ως Αναρχικοί θεωρούμε την επιλογή της ληστείας τράπεζας μια συνειδητή επιλογή αντίστασης. Η κίνησή μας δεν είχε στόχο τον προσωπικό πλουτισμό. Η επίθεση στους ναούς του κεφαλαίου εντάσσεται στην συνολική επαναστατική μας δράση.
Σχετικά με τον βασανισμό μας από τις δυνάμεις καταστολής, δεν θέλουμε να αποτελεί σημείο θυματοποίησης μας. Δεν περιμέναμε τίποτε διαφορετικό από τους εχθρούς της ελευθερίας. Ας μην ξεχνάμε πόσοι άνθρωποι έχουν συνθλιβεί στα αστυνομικά τμήματα και τις φυλακές τους. Τα σημάδια των βασανιστηρίων ας αποτελέσουν μια ακόμα αφορμή να μετουσιωθεί η οργή σε πράξη.
Απέναντι στους θεσμικούς εκπροσώπους της δικαιοσύνης, η στάση μας θα είναι αδιάλλακτη και ανυποχώρητη.
ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ-ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ
ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ
Οι Αναρχικοί
Νίκος Ρωμανός
Ανδρέας-Δημήτρης Μπουρζούκος
Γιάννης Μιχαηλίδης
Νωρίτερα.
Στον ανακριτή Κοζάνης απολογήθηκαν οι συλληφθέντες για τη διπλή ληστεία στο Βελβεντό τόσο στην Αγροτική Τράπεζα, όσο και στα ΕΛΤΑ.
Έξω από τα δικαστήρια Κοζάνης συγκεντρώθγκαν 100 πρόσωπα του αντιεξουσιαστικού χώρου φωνάζοντας συνθήματα συμπαράστασης στους συλληφθέντες, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στην Κοζάνη χθες κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας.
Σε βάρος των κατηγορούμενων ο εισαγγελέας έχει απαγγείλει ποινική δίωξη για βαρύτατες πράξεις, καθώς κατηγορούνται για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, ληστεία κατά συρροή και αρπαγή.
«Δεν συνεργαζόμαστε, δεν απολογούμαστε, ζήτω η αναρχία», τονίζουν σε ανακοίνωσή τους, η οποία αναρτήθηκε στο Indymedia, οι τρεις συλληφθέντες, Νίκος Ρωμανός, Ανδρέας-Δημήτρης Μπουρζούκος και Γιάννης Μιχαηλίδης.
Αναλυτικά το κείμενο της ανακοίνωσης των τριών, όπως αναρτήθηκε στο Indymedia:
«Ξεκλέβουμε δυο λόγια από τα κελιά των κρατητηρίων που βρισκόμαστε αιχμάλωτοι για να δηλώσουμε τους σκοπούς και τις προθέσεις μας ώστε να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο σχετικά με τα τελευταία γεγονότα.
Ως Αναρχικοί θεωρούμε την επιλογή της ληστείας τράπεζας μια συνειδητή επιλογή αντίστασης. Η κίνησή μας δεν είχε στόχο τον προσωπικό πλουτισμό. Η επίθεση στους ναούς του κεφαλαίου εντάσσεται στην συνολική επαναστατική μας δράση.
Σχετικά με τον βασανισμό μας από τις δυνάμεις καταστολής, δεν θέλουμε να αποτελεί σημείο θυματοποίησης μας. Δεν περιμέναμε τίποτε διαφορετικό από τους εχθρούς της ελευθερίας. Ας μην ξεχνάμε πόσοι άνθρωποι έχουν συνθλιβεί στα αστυνομικά τμήματα και τις φυλακές τους. Τα σημάδια των βασανιστηρίων ας αποτελέσουν μια ακόμα αφορμή να μετουσιωθεί η οργή σε πράξη.
Απέναντι στους θεσμικούς εκπροσώπους της δικαιοσύνης, η στάση μας θα είναι αδιάλλακτη και ανυποχώρητη.
ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ-ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ
ΖΗΤΩ Η ΑΝΑΡΧΙΑ
Οι Αναρχικοί
Νικος Ρωμανος
Ανδρεας-Δημητρης Μπουρζουκος
Γιάννης Μιχαηλίδης
ΥΓ. Θα ακολουθήσει αναλυτικό κείμενο και των τεσσάρων σχετικά με την υπόθεσή μας.»