Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δορυφορικές εικόνες δείχνουν ρωσικά πλοία στην Κριμαία να φορτώνουν κλεμμένα σιτηρά.

Οι εικόνες, που τραβήχτηκαν από την υπηρεσία Maxar Technologies από τις 19 και 21 Μαΐου, δείχνουν δύο ρωσικά πλοία μεταφοράς -το Matros Pozynich και το Matros Koshka- να ελλιμενίζονται στο λιμάνι της Σεβαστάπολης και να φορτώνουν σε σιλό σιτηρών.

Η εξέλιξη αυτή έρχεται εν μέσω φόβων για επικείμενη έλλειψη τροφίμων, που θα μπορούσε να πλήξει τις φτωχότερες χώρες, καθώς οι ρωσικές δυνάμεις συνεχίζουν να αποκλείουν τα λιμάνια της Ουκρανίας και να εμποδίζουν τη χώρα να εξάγει σιτηρά.

Σε ανακοίνωσή του, το κέντρο στρατηγικών επικοινωνιών και ασφάλειας πληροφοριών της Ουκρανίας ανέφερε: «Νέες δορυφορικές εικόνες από τη Maxar Technologies δείχνουν κλεμμένα ουκρανικά σιτηρά να φορτώνονται σε ρωσικά πλοία στην Κριμαία».

Κουλέμπα: Μην αγοράζετε τα κλεμμένα

Εν μέσω παγκόσμιας επισιτιστικής κρίσης που προκλήθηκε από τον αποκλεισμό των ουκρανικών σιτηρών από τη Ρωσία, ο υπουργός Εξωτερικών της Ουκρανίας, Ντμίτρο Κουλέμπα, κατηγόρησε τους «Ρώσους κλέφτες» ότι έκλεψαν ουκρανικά σιτηρά.

«Το φορτώνουν σε πλοία, περνούν από τον Βόσπορο και προσπαθούν να το πουλήσουν στο εξωτερικό», έγραψε σε ένα tweet.