Στα δικαστήρια μετέβη και η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, η οποία κατόπιν σύστασης του εισαγγελέα δεν παρέστη στην διαδικασία, ενώ μέλη του ΠΑΜΕ πραγματοποίησαν συγκέντρωση συμπαράστασης.
Ο εισαγγελέας άσκησε ποινική δίωξη για παράνομη παραμονή σε χώρο δημόσιας υπηρεσίας και οι 35 οδηγήθηκαν στο αυτόφωρο. Η δίκη αναβλήθηκε για τις 12 Φεβρουαρίου, λόγω απουσίας μαρτύρων.
Επίσης, υπήρξε διαταγή να διενεργηθεί έρευνα από την αστυνομία, προκειμένου να διαπιστωθεί ποιοι είναι οι υπεύθυνοι για τη διάπραξη του αδικήματος της φθοράς ξένης περιουσίας.
Τα επεισόδια προκάλεσαν αντιπαράθεση ανάμεσα στην κυβέρνηση και το ΚΚΕ.
Για «κατασκευασμένες κατηγορίες με τις οποίες σέρνονται στα δικαστήρια 35 συνδικαλιστές, στελέχη του ΠΑΜΕ», κάνει λόγο Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο, σε ανακοίνωσή του και μιλά για «αθλιότητες της κυβέρνησης, του κυβερνητικού εκπροσώπου και του υπουργού Εργασίας που αποκαλύπτονται, όσο περνάνε οι ώρες, όλο και περισσότερο».
«Πρέπει να εφαρμόζεται ο νόμος αλλιώς δεν είμαστε χώρα» δήλωσε ο κυβερνητικό εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1. Η μόνη εικόνα που έχει από χθες, όπως είπε, είναι ότι «η αστυνομία δεν προκάλεσε καμία σκηνή βίας, αυτοί μπούκαραν».
Λίγο αργότερα στην πρωινή εκπομπή του ΜΕΓΚΑ, ο κ. Κεδίκογλου, σημείωσε ότι δεν ήταν αυτόπτης μάρτυρας αλλά σύμφωνα με τις μαρτυρίες που του μεταφέρθηκαν «οι συνδικαλιστές εισέβαλαν μέσα, υπήρξε βιαιοπραγία και βανδαλισμός». Ανέφερε, επίσης, πως «υπάρχει μαρτυρία ότι οι συνδικαλιστές είχαν μαζί τους κάμερα».
«Αυτα τα φαινόμενα δεν θα πρέπει να πολλαπλασιαστούν» επανέλαβε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και απηύθυνε έκκληση πρός όλους «να κατεβάσουμε τους τόνους, να μιλήσουμε επί της ουσίας».
Μιλώντας στην ίδια εκπομπή, το μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, Παναγιώτης Μεντρέκας είπε ότι είναι ψέμα ο ισχυρισμός ότι οι συνδικαλιστές του κόμματος είχαν κάμερα στο υπουργείο Εργασίας και έκανε λόγο για «αυταρχικό αμόκ της κυβέρνησης με στόχο τη συκοφαντία και την ωμή βία κατά της εργατικής πρωτοπορίας».
Ο Παναγ. Λαφαζάνης, που επίσης βρέθηκε στην Ευελπίδων, μετά την αναβολή της δίκης των 35 συνδικαλιστών , έκανε την παρακάτω δήλωση: «Η δίωξη των 35 συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ είναι μέρος της γενικότερης πρωτοφανούς κυβερνητικής επίθεσης στο ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα , η οποία έχει ως στόχο όχι μόνο να φιμώσει τη φωνή των ταξικών συνδικάτων αλλά και να καταργήσει , με μεθόδους «στρατιωτικού νόμου» το απεργιακό δικαίωμα. Αυτήν την ώρα διεκδικούμε να σταματήσει αμέσως η άδικη και αυθαίρετη, με πλαστές κατηγορίες, δίωξη των 35 και υποστηρίζουμε την ανάγκη για ένα μεγάλο κοινό μέτωπο των αριστερών δυνάμεων για να ανακοπεί ο επικίνδυνος αυταρχικός κατήφορος στη χώρα, για μεγάλες ανατροπές και προοδευτικές εξελίξεις».