Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Πυρά προς όλες τις κατευθύνσεις εξαπέλυσε σήμερα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας από το γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας όπου μετέβη με τον Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο για τις καθιερωμένες ευχές.

Όπως είπε θα κάνει τον απολογισμό του και θα φύγει με το κεφάλι ψηλά, ενώ φρόντισε να στείλει και ένα μήνυμα αισιοδοξίας προς τους πολίτες.

Αναφερόμενος στα προβλήματα που προέκυψαν από την οικονομική κρίσης τόνισε ότι μόνο με ενότητα θα ξεπεραστούν και μάλιστα καλύτερα από ότι ξεπεράστηκαν το 1974.

Βολές εξαπέλυσε και για το θέμα της δημιουργίας ογκολογικού στο νοσοκομείο Λευκωσίας λέγοντας ότι και πάλι κάποιοι με συγκρουόμενα συμφέροντα βάζουν τροχοπέδη και ότι θα συνεχίσει να παλεύει για τη δημιουργία του.

Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος διαβεβαίωσε ότι η εκκλησία δεν θα αφήσει κανένα να πεινάσει, ενώ απευθυνόμενος προς το πρόεδρο Χριστόφια παρουσιάστηκε αισιόδοξος για το μέλλον.

Πρόεδρος της Δημοκρατίας και Αρχιεπίσκοπος επισκέφθηκαν επίσης το Μακάρειο νοσοκομείο και το ογκολογικό της τράπεζας Κύπρου όπου έκοψαν βασιλόπιτες και μοίρασαν ευχές και δώρα στους ασθενείς.

«Φεύγω με το κεφάλι ψηλά» ήταν η αναφορά του Προέδρου της Δημοκρατίας, κατά την επίσκεψη που πραγματοποίησε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας. Εμφανίστηκε αισιόδοξος για το μέλλον της Κύπρου, και απέδωσε εκ νέου ευθύνες για την κατάσταση της οικονομίας. 

 
Το πρόγραμμα του Προέδρου, με την ευκαιρία των γιορτών, περιελάμβανε επισκέψεις και στο Μακάρειο Νοσοκομείο και το Ογκολογικό Κέντρο της Τράπεζας Κύπρου, και τον συνόδευε ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος. 
 
Απευθυνόμενος στα μέλη της φιλαρμονικής της ΕΛΔΥΚ ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας τόνισε την ανάγκη για επαγρύπνηση δεδομένης της πολιτικής της Τουρκίας, με αφορμή και τις προκλητικότατες, όπως είπε, δηλώσεις του Τούρκου Υπουργού Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Εγκεμέν Μπαγίς.
 
Αφού αναφέρθηκε στους ιδιαίτερους δεσμούς του με την ΕΛΔΥΚ, είπε: «δώστε τους θερμούς μου χαιρετισμούς στους γονείς και στα αδέλφια σας στην Ελλάδα και να τους πείτε ότι θα είμαστε πάντα μαζί σας, και στα δύσκολα και στις χαρές και στις λύπες».
 
Απευθυνόμενος στα μέλη της φιλαρμονικής της Εθνικής Φρουράς ο κ. Χριστόφιας τους ενθάρρυνε να παραμείνουν στις επάλξεις, λέγοντάς τους ότι είναι οι φύλακες της Κύπρου, της άμυνας και της πατρίδας. 
 
«Εχουμε αυτή την επαφή τα τελευταία δώδεκα χρόνια, όπως είπα και στους φίλους μας της Αστυνομίας, και εμένα με έχετε κερδίσει απόλυτα, όχι μόνο γιατί τραγουδάτε και παίζετε μουσική, αλλά γιατί είστε οι φύλακες της Κύπρου, της άμυνας, της πατρίδας μας. Θέλω να σας ενθαρρύνω να μείνετε όρθιοι στις επάλξεις. Παρόλο που εγώ φεύγω, θα είμαι στις επάλξεις, σας διαβεβαιώνω», είπε.  
 
Μιλώντας στα μέλη της Φιλαρμονικής της Μητρόπολης Ταμασού και Ορεινής ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είπε: «Εσείς είστε κάτι νέο, ποιοτικό και πληθωρικό. Θερμά συγχαρητήρια».