Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μπορεί να παρατηρείται το τελευταίο διάστημα βελτίωση της επιδημιολογικής εικόνας ωστόσο οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα κινδύνου για μη εφησυχασμό ενόψει χειμώνα. 

Το Υπουργείο Υγείας στοχεύοντας στην περαιτέρω θωράκιση του πληθυσμού δίνει από αύριο το δικαίωμα στα άτομα άνω των 60 ετών να λάβουν την τρίτη δόση. 

Με την Λειτουργό Τύπου του Υπουργείου Υγείας, Μαργαρίτα Κυριάκου να δηλώνει ότι «μπορούν από αύριο να προγραμματίζουν το ραντεβού τους μέσω της Πύλης Εμβολιασμού ή να εξυπηρετούνται στα κέντρα walk in νοουμένου πάντοτε ότι έχουν συμπληρώσει έξι μήνες από τη χορήγηση της δεύτερης δόσης. Οι ευπαθείς ομάδες που έχουν προστεθεί θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικώς από το Υπουργείο Υγείας». 

Πέραν της χορήγηση της τρίτης δόσης σε 30,766 άτομα, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται και ο εμβολιασμός του γενικού πληθυσμού. Μέχρι στιγμής οι πλήρως εμβολιασμένοι έφτασαν τους 79,3% ενώ η πρώτη δόση άγγιξε το 81,7%.  

Η δρ. Μαρία Κολίου δήλωσε ότι «έχουμε πάρα πολλά περιθώρια να εμβολιαστούν και άλλοι άνθρωποι δηλαδή μπορούμε να φτάσουμε και το 90% και περισσότερο λογικά». 

Τέλος η περίοδος χάριτος

Σήμερα τέλειωσε και η περίοδος χάριτος για περίπου έντεκα χιλιάδες πολίτες οι οποίοι έλαβαν μόνο την πρώτη δόση και είχαν SafePass. 

Όσοι δεν ολοκλήρωσαν το εμβολιαστικό τους σχήμα, έχασαν και το SafePass.

Σύμφωνα με την κα Κυριάκου, «από σήμερα μόνο τα άτομα που είναι πλήρως εμβολιασμένα θα μπορούν να εκδίδουν SafePass ή νοουμένου ότι τηρούν μια από τις άλλες δύο προϋποθέσεις, δηλαδή πιστοποιητικό ανάρρωσης ή πιστοποιητικού PCR». 

Όσοι δεν προχώρησαν στην ολοκλήρωση του εμβολιαστικού σχήματος από τούδε και εις το εξής θα πρέπει να διενεργούν εξέταση PCR ή rapid test αντιγόνου με ιδία έξοδα σε φαρμακεία ή κλινικά εργαστήρια.