Οι αναζωπυρώσεις είναι συνεχείς με τους καπνούς να έχουν σκεπάσει τη γύρω περιοχή.
Η περιοχή είναι δύσβατη, υπάρχουν πολλές κορυφές χωρίς καμία οδική πρόσβαση. Σε επιφυλακή έχει τεθεί και ο δήμος Μεγαρέων.
Νωρίτερα με τη βοήθεια του στρατού έγιναν ζώνες για τα πυροσβεστικά.
Οι φλόγες είναι ορατές από Μέγαρα, Ελευσίνα και Μάνδρα.
Η φωτιά στα Βίλια εκτείνεται σε μήκος χιλιομέτρων μέσα σε άλλοτε καταπράσινο δάσος, με πυροσβέστες, εθελοντές και κατοίκους να δημιουργούν τις τελευταίες ώρες αντιπυρικές ζώνες. Ο σκοπός είναι να εμποδιστεί η επέκταση της πύρινης λαίλαπας προς το Πόρτο Γερμενό.
Σε πολύ καλύτερη κατάσταση και σε ύφεση είναι η πυρκαγιά στην Λαυρεωτική, η οποία ουσιαστικά είναι οριοθετημένη,
αλλά και εκεί υπάρχουν αναζωπυρώσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι πυροσβεστικές δυνάμεις.
Νωρίτερα, μια μεγάλη αναζωπύρωση στην περιοχή του οικισμού Συντερίνα, σήμανε συναγερμό, αλλά αντιμετωπίστηκε
από τα εναέρια μέσα, ενώ έκαναν ρίψεις και τα δύο “Ιλιούσιν” που ήταν ήδη στον αέρα και ήδη η φωτιά έχει πέσει και
καταβάλλεται προσπάθεια για την κατάσβεση της.
Η εκκένωση του γηροκομείου στα Βίλια Αττικής ολοκληρώθηκε ύστερα από επικοινωνία του Υπουργού Υγείας
Βασίλη Κικίλια με τον πρόεδρο του ΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ Νίκο Παπαευσταθίου και τον διοικητή της 2ης Υγειονομικής
Περιφέρειας Χρήστο Ροϊλό. Πρόκειται για 12 τρόφιμους που μεταφέρθηκαν για φιλοξενία στο Γενικό Νοσοκομείο
Δυτικής Αττικής «Η Αγία Βαρβάρα» και άλλους δύο που βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό και διακομίστηκαν στο
ΠΓΝ «Αττικόν».