Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στη «μάχη» των εμβολιασμών έχουν ήδη ριχτεί και οι Προσωπικοί Ιατροί, με το ενδιαφέρον που επέδειξαν για συμμετοχή στο εμβολιαστικό πρόγραμμα να φέρνει χαμογελά ικανοποίησης στο Υπουργείο Υγείας. Σύμφωνα μάλιστα με τον πρόεδρο των προσωπικών ιατρών Ανδρέα Πολυνείκη, ο αριθμός των ιατρών αυξάνεται μέρα με τη μέρα, καθώς το ενδιαφέρον είναι αρκετά υψηλό.

Όπως ανέφερε ο κ. Πολυνείκης στο «Μέρα Μεσημέρι», θεωρείται μεγάλο επίτευγμα και τεράστια συνεισφορά που προσφέρουν οι προσωπικοί ιατροί στην όλη προσπάθεια για εμβολιασμό πολιτών, σημειώνοντας πως μέχρι στιγμής είναι αρκετά υψηλό το ενδιαφέρον των ενδιαφερομένων για να αξιοποιήσουν αυτή τη δυνατότητα.

Ερωτηθείς για τη μέχρι στιγμής ανταπόκριση των δικαιούχων, η οποία ειρήσθω εν παρόδω είναι οι πολίτες 30 ετών και άνω, ο κ. Πολυνείκης απάντησε « χαιρόμαστε γιατί οι νέοι έδειξαν ενδιαφέρον να εμβολιαστούν, και ένας πολύ μεγάλος αριθμός πολιτών οι οποίοι είτε δεν εμβολιάστηκαν γιατί έχασαν τη σειρά τους, είτε πρώτα είχαν άρνηση και τώρα έρχονται και θέλουν μόνο το AstraZeneca».

Σε σχέση με τον μέχρι τώρα αριθμό εμβολίων που παρέλαβαν οι περισσότεροι από τους 250 Προσωπικούς Ιατρούς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, αυτός κυμαίνεται γύρω στις 20.000, δείγμα της υψηλής ζήτησης που επιδεικνύουν οι πολίτες. 

Όπως ανέφερε ο κ. Πολυνείκης, η ροή εμβολίων που παρέχεται από το Υπουργείο στους ιατρούς είναι ανάλογη της ζήτησης που ο κάθε ένας ξεχωριστά αιτείται, με τη σημείωση πως τους προσφέρονται 100 εμβόλια για κάθε παρτίδα. Μετά την παραλαβή και τη χορήγηση, επανέρχεται το Υπουργείο με άλλα 100 και ούτω καθεξής.