Εξαντλήθηκαν το απόγευμα τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού στο εμβολιαστικό κέντρο του Σπύρου Κυπριανού στη Λεμεσό.
Ακολούθως, υπήρξε μια μικρή αναστάτωση από πλευράς των πολιτών που ανέμεναν τη σειρά τους κάτω από τον ήλιο για να εμβολιαστούν, παρά το γεγονός ότι είχαν γίνει διευθετήσεις από το Υπουργείο Υγείας.
Σαράντα λεπτά αργότερα όχημα οδοντιατρικών υπηρεσιών έφθασε στο σημείο μεταφέροντας ένα μικρό βαλιτσάκι με εμβόλια.
Η Υπεύθυνη του Εμβολιαστικού Κέντρου μας ανέφερε πως είχαν σταλεί περισσότερα ραντεβού από ό,τι είχαν χρεωθεί για τη συγκεκριμένη μέρα.
Από τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του νοσηλευτικού και του παραϊατρικού προσωπικού που βρισκόταν στο σημείο ακριβώς στις 17:30 ολοκληρώθηκε ο εμβολιασμός των πολιτών και όλα κύλησαν ομαλά.
*Φωτογραφία Αρχείου