Ανακοίνωση του Δήμου αναφέρει πως «τα όσα απαράδεκτα συνέβησαν χθες στο εμβολιαστικό κέντρο στο αθλητικό κέντρο Σπύρος Κυπριανού στη Λεμεσό, και είχαν ως αποτέλεσμα την αφάνταστη ταλαιπωρία εκατοντάδων πολιτών που προσέτρεξαν για τα προγραμματισμένα ραντεβού, δεν πρέπει να επαναληφθούν».
- Διαβάστε Επίσης: Οι εικόνες ντροπής έφεραν αλλαγές στο εμβολιαστικό κέντρο Σπύρος Κυπριανού [ΒΙΝΤΕΟ]
«Δυστυχώς οι εικόνες συνωστισμού και χάους που παρατηρήθηκαν πρέπει να προβληματίσουν τους αρμόδιους, γιατί πέραν της αναστάτωσης που επέφεραν στη διαδικασία της εμβολιαστική κάλυψης, εκθέτουν και τη χώρα μας», προσθέτει.
Τέλος, ο Δήμος Λεμεσού υπενθυμίζει ότι, στην προσπάθεια του να βοηθήσει στην πιο εύρυθμη και γρήγορη διαδικασία των εμβολιασμών, έχει κάνει πρόταση στο Υπουργείο Υγείας για λειτουργία του Δημοτικού Πολιτιστικού Κέντρου Πάνος Σολομωνίδης ως εμβολιαστικού κέντρου.