Δεν έλειψαν ούτε και σήμερα τα προβλήματα, οι εντάσεις, οι φωνές και οι καθυστερήσεις, στο μεγαλύτερο εμβολιαστικό κέντρο της Λεμεσού, στο Αθλητικό Κέντρο Σπύρος Κυπριανού, παρά και τη βελτιωμένη οργάνωση και την καλύτερη από χθες εικόνα που παρουσίαζε το κέντρο.
Ένας πολίτης ανέφερε στην κάμερα του ΑΝΤ1 πως «ναι μόλις ήρταμε εφώναξε το όνομα μας μπήκε μέσα τωρά στέλλει μου μήνυμα ότι το έβαλε και τέλειωσε απλά περιμένουμε τα 15 λεπτά».
«Ε ναι εντάξει, 10.15 που ήρθαμε εντάξει περιμένουμε. Εντάξει εν πολλής κόσμος που είναι», δήλωσε ένας άλλος πολίτης.
Οι πολίτες που βρέθηκαν σήμερα για εμβολιασμό, παραπονέθηκαν για καθυστερήσεις, που φθάνουν τη μία ώρα και έλλειψη υποδομών και συντονισμού.
«Η κατάσταση όπως τα βλέπεται εν χάλια μαύρα, έφεραν μας ούλους μαζί μες τον ήλιο + η ώρα 11 ε δώδεκα τώρα και ακόμα φωνάζει 10:45», επισήμανε ένας τρίτος πολίτης.
«Εκτός από το ότι δεν υπάρχει σωστή οργάνωση από τους υπεύθυνους σε μεγάλο βαθμό φταίει και ο κόσμος που αντί να περιμένει υπομονετικά τη σειρά να ακούσει το όνομα του όλοι φωνάζουν, όλοι μιλούν όλοι μουρμουρούν και γύριστει κάμερα είναι ο ένας πάνω στο άλλο ούτε αποστάσεις ούτε τίποτα μόνο μουρμουρκό», ανέφερε χαρακτηριστικά ένας τέταρτος πολίτης.
Το Υπουργείο Υγείας προχώρησε σε διευθετήσεις, ενώ τοποθέτησε άλλα δύο σκίαστρα στο σημείο έτσι ώστε οι πολίτες να μην περιμένουν κάτω από τον ήλιο .
Ο Αναπληρωτής Διευθυντής των Νοσηλευτικών Υπηρεσιών, Ευαγόρας Ταμπουρής, είπε ότι «οτιδήποτε αιτήματα πολιτών προσπαθήσαμε να τα διευθετήσουμε και να καλύψουμε όλες τις ανάγκες και για θέμα σκίασης και για θέμα πρόσβασης. Κάναμε τη διευθέτηση με τον ΚΟΑ τον οποίο και ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την άμεση ενίσχυση. Ο κλιματισμός εργάζεται, διευθετήθηκε, εύχομαι να συνεχίσουν να λειτουργούν όλα ομαλά»
Ο Δήμος Λεμεσού σε μία προσπάθεια να βοηθήσει στην πιο εύρυθμη και γρήγορη διαδικασία των εμβολιασμών έχει κάνει πρόταση στο Υπουργείο Υγείας για λειτουργία του Δημοτικού Πολιτιστικού Κέντρου Πάνος Σολομωνίδης ως Εμβολιαστικό Κέντρο.