Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δεκαοκτώ γιατροί έστειλαν επιστολή στον Υπουργό Υγείας, Κωνσταντίνο Ιωάννου και εισηγούνται την άμεση εφαρμογή της θεραπείας με βεντούζες (καζιά) κατά των ιώσεων covid-19 στα κρατικά νοσοκομεία. 

Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο γυναικολόγος Τάκης Γεωργίου, ανέφερε πως επιθυμούν να συναντηθούν με τον Υπουργό Υγείας για να υποβάλλουν και προφορικά την εισήγηση τους. 

Ο κύριος Γεωργίου, εξήγησε ότι με τη χρήση των «καζιών» δημιουργούνται αντανακλαστικά, με τα οποία αυξάνεται ο όγκος κυκλοφορίας του αίματος στους πνεύμονες. 

Συνέχισε λέγοντας πως «όπως είναι γνωστό το αίμα έχει λευκά αιμοσφαίρια που είναι η αμυντική προστασία του οργανισμού». 

«Μέχρι πρόσφατα όλα τα νοικοκυριά χρησιμοποιούσαν τη μέθοδο της βεντούζας χωρίς να υπάρχουν οποιεσδήποτε παρενέργειες», σημείωσε ο κύριος Γεωργίου. 

Την ίδια ώρα, επισήμανε πως αρνούνται οι γιατροί του Νοσοκομείου να δοκιμάσουν αυτή μέθοδο, ωστόσο οι ίδιοι δεν μπορούν να την εφαρμόσουν καθώς δεν είναι η ειδικότητα τους οι ιώσεις. 

«Είναι μια θεραπεία ανέξοδη, ακίνδυνη και ενδεχομένως αναποτελεσματική. Μπορούμε να έχουμε μια αποτελεσματική θεραπεία που μπορεί να σώζει ζωές», είπε ο κύριος Γεωργίου. 

Μάλιστα συμπλήρωσε πως, δεδομένου ότι δεν υπάρχει καμία αποτελεσματική θεραπεία στον παρόν στάδιο κατά του κορωνοϊού η χρήση των καζιών μπορεί να είναι αποτελεσματική. 

Παράλληλα, σημείωσε πως από τον Νοέμβριο κάνουν προσπάθειες για να πείσουν τους αρμόδιου, μιας και ήρθαν σε επαφή με τον Ιατρικό Σύλλογο και το Υπουργείο Υγείας, χωρίς ωστόσο να έχουν κάποια απάντηση. 

«Αυτή η πρόταση στηρίζεται νομικά καθώς η συμμετοχή ασθενούς σε έρευνα ή πειραματική θεραπεία επιτρέπεται όταν δεν υπάρχει εναλλακτική λύση στην κρίση της αποτελεσματικότητας», εξήγησε καταλήγοντας ο κύριος Γεωργίου.