Η απόφαση της κυβέρνησης για άνοιγμα του τουρισμού, από την 1η Απριλίου, προσφέρει το πλαίσιο και τη σταθερότητα, στις τουριστικές επιχειρήσεις, διοργανωτές ταξιδιών και αεροπορικές εταιρείες ώστε να προβούν σε προγραμματισμό ενόψει της θερινής σεζόν, είπε ο κύριος Περδίος, αναφερόμενος στο χθεσινοβραδινή σύσκεψη με τον Παγκύπριο Σύνδεσμο Ξενοδόχων, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
«Αυτό σημαίνει ότι επιτυγχάνεται ο στόχος που βάλαμε ότι μέχρι τον Απρίλιο ο προορισμός θα είναι έτοιμος να δεχθεί τουρισμό με βάση το πρωτόκολλο του ECDC. Από την 1η Απριλίου ανοίγουν βασικές αγορές της Κύπρου όπως η Βρετανία, Ισραήλ, Ρωσία και Ουκρανία, αλλά και ο Λίβανος, τα Εμιράτα, το Μπαχρέιν και το Κατάρ», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη σύσκεψη παρέστησαν και οι υπουργοί Υγείας, Οικονομικών, Μεταφορών και Εργασίας.
«Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και οι Υπουργοί επέδειξαν θετική προσέγγιση στις προτάσεις του Συνδέσμου, επισημαίνοντας ότι η επανεκκίνηση της τουριστικής βιομηχανίας είναι κλειδί για πλήρη επιστροφή στην κανονικότητα, αλλά και για την ανάκαμψη της οικονομίας καταδεικνύοντας τη σημαντικότητα της βιομηχανίας», ανέφερε ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων (ΠΑΣΥΞΕ) σε ανακοίνωση του.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή του ΠΑΣΥΞΕ, Φιλόκυπρο Ρουσουνίδη, θα υποβληθεί πρόταση ενώπιον του Υπουργικού Συμβουλίου για επαναλειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων από τις 22 Μαρτίου, μια εβδομάδα μετά το άνοιγμα των χώρων εστίασης, με στόχο να φιλοξενήσουν σε πρώτη φάση, κύπριους επισκέπτες.
«Για λόγους ασφαλείας, η επαναλειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων για την εγχώρια αγορά τοποθετείται μερικές ημέρες μετά το ξεκλείδωμα των κέντρων εστίασης. Το θέμα θα τεθεί ενώπιον του Υπουργικού ενώ θα εξεταστούν και τα πρωτόκολλα και οι όροι λειτουργίας των μονάδων», όπως είπε ο κύριος Ρουσουνίδης.
Όπως λέχθηκε στη σύσκεψη, και ο ιδιωτικός τομέας θα προβεί στις δικές του ενέργειες για την προσέλκυση τουριστών, την καλοκαιρινή περίοδο.