Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με ανησυχία και προβληματισμό, βλέπουν οι ειδικοί την ανοδική πορεία που ακολουθούν την τελευταία εβδομάδα τα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορωνοϊού, αλλά και οι εισαγωγές ασθενών σε δημόσια νοσηλευτήρια

Την περασμένη Τετάρτη, νοσηλεύονταν σε νοσοκομεία είκοσι-τέσσερεις ασθενείς με κορωνοϊό. Την Πέμπτη αυξήθηκαν σε 26 και παρέμειναν έτσι και την Παρασκευή. Ενώ το Σάββατο, ο αριθμός τους αυξήθηκε ακόμη περισσότερο. Έφτασαν τους 28, ενώ την Κυριακή ανήλθαν σε 32, με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός στις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες.

Τη Δευτέρα και χθες, ήταν τριάντα-ένας, αριθμός ο οποίος θεωρείται υψηλός αριθμός.

Ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου, είπε ότι «για αυτό το λόγο που όλα τα δημόσια νοσηλευτήρια έχουν τεθεί σε πλήρη συναγερμό και ετοιμότητα σε περίπτωση που θα υπάρξουν περαιτέρω κρούσματα»

Χθες σε τηλεδιάσκεψη ΟΚΥπΥ και διευθύνσεις των κρατικών νοσηλευτηρίων προέβησαν σε επαναξιολόγηση των σχεδίων δράσης, ενώ καθορίστηκαν και τα επόμενα βήματα για αποτελεσματική αντιμετώπιση του δεύτερου κύματος της πανδημίας

Ο κ. Χαριλάου, ανέφερε ότι «υπάρχει ένα αναθεωρημένο σχέδιο δράσης το οποίο έχει βγει από το κάθε νοσηλευτήριο ξεχωριστά λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία τους τις υποδομές του, τις ιατρικές ειδικότητες που διαθέτει, τον αριθμό του προσωπικού που διαθέτει και έχουν καθοριστεί συγκεκριμένοι αλγόριθμοι οι οποίοι πρέπει να ακολουθούνται σε κάθε περίπτωση ξεχωριστά».

Την ίδια ώρα, το Υπουργείο Υγείας έχει ζητήσει τη συνδρομή και των ιδιωτικών νοσηλευτηρίων για νοσηλεία των ύποπτων περιστατικών σε ειδικά διαμορφωμένους θαλάμους, αφού τα δημόσια νοσηλευτήρια δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τον αυξημένο αριθμό περιστατικών.

Ταυτόχρονα, ο κ. Χαριλάου τόνισε πως «εκείνο το οποίο έχουμε ζητήσει είναι από την στιγμή που ένα περιστατικό καταλήγει σε ένα ιδιωτικό νοσηλευτήριο εκεί πρέπει να γίνεται η σωστή διαγωγή. Αν παραπέμπει σε συμπτωματολογία με κορωνοϊό τότε θα μπαίνει σε έναν ειδικό θάλαμο που είναι μόνο για ύποπτα».

Για το δεύτερο Νοσοκομείο Αναφοράς, ο κύριος Χαριλάου, ανέφερε πως δεν εάν θα είναι κάποιο ιδιωτικό ή δημόσιο νοσοκομείο, αφού τις τελικές αποφάσεις θα τις πάρει το Υπουργείο Υγείας.