Το πρώτο τεστ στο οποίο είχε υποβληθεί μετά την επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα ήταν αρνητικό, όμως το δεύτερο ήταν θετικό.
Η Γκάμπριελ έγραψε στην ανάρτησή της: «Μετά το πρώτο αρνητικό τεστ για κορωνοϊό τη Δευτέρα, το δεύτερό μου είναι θετικό. Είμαι σε αυτοπεριορισμό από τη Δευτέρα και συνεχίζω να μένω στο σπίτι, ακολουθώντας τους κανονισμούς. Μείνετε υγιείς και ασφαλείς».
«Περαστικά» της ευχήθηκε η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, με ανάρτησή της στο Twitter.