Ωστόσο, όπως σημείωσε, η Πρόεδρος θα παραμείνει σε αυτοαπομόνωση μέχρι αύριο το βράδυ, όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς για την ασφάλεια της υγείας στο Βέλγιο.
Συγκεκριμένα, όπως η ίδια δήλωσε με ανάρτησή της σε κοινωνικό δίκτυο «έχω ενημερωθεί ότι συμμετείχα σε μια συνάντηση την περασμένη Τρίτη, στην οποία συμμετείχε και ένα άτομο που χθες καταγράφηκε ως θετικό στον COVID-19. Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, ως εκ τούτου αυτοαπομονώνομαι μέχρι αύριο το πρωί. Έχω εξεταστεί και ήμουν αρνητική την Πέμπτη και εξετάστηκα ξανά σήμερα».
https://platform.twitter.com/embed/index.html?dnt=false&embedId=twitter-widget-0&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1313010668048732160&lang=en&origin=http%3A%2F%2Fwww.ant1.com.cy%2Fnetvolution%2FaddOns%2FarticleManagerAddon%2Farticles%2FarticlesEdit.aspx%3Ffilter1%3D24%26filter2%3D1%26gidx%3D0%26sel%3D24%26key1%3D395052%26key2%3D1%26key3%3Dpublished&theme=light&widgetsVersion=ed20a2b%3A1601588405575&width=550px
https://platform.twitter.com/widgets/widget_iframe.96fd96193cc66c3e11d4c5e4c7c7ec97.html?origin=http%3A%2F%2Fwww.ant1.com.cy