«Δυστυχώς με την έξαρση των κρουσμάτων μεγαλώνουν και οι αλυσίδες μετάδοσης. Επιπλέον μέσα στις ίδιες τις αλυσίδες φαίνεται ένας μεγάλος αριθμός ασθενών και αυτό που κάνει τη κατάσταση ακόμα χειρότερη είναι μέσα από την ιχνηλάτηση προκύπτουν κρούσματα από επαφές», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ιωάννου.
Το γεγονός αυτό, πρόσθεσε στη συνέχεια ο Υπουργός, αποδεικνύει ότι τα υγειονομικά πρωτόκολλα και καθώς επίσης και τα μέτρα ατομικής προστασίας δεν τηρούνται από τους πολίτες στον βαθμό τουλάχιστον που θα έπρεπε. Όπως πρόσθεσε στη συνέχεια τα εν λόγω μέτρα δεν δυσχεράνουν σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα μας ενώ υπογράμμισε ότι καλό θα ήταν να βλέπουμε το κακό παράδειγμα των άλλων χωρών και να δράσουμε προτού η κατάσταση ξεφύγει από τον έλεγχο μας.
«Για ν μπορέσουμε να ξεπεράσουμε αυτή την πανδημία θα πρέπει αν συνειδητοποιήσουμε ότι θα πάρει μήνες. Είναι ένας μαραθώνιος που πρέπει να τρέξουμε.. για να μπορέσουμε να το περάσουμε όσο το δυνατό με λιγότερες απώλειες πρέπει να τηρούμε ευλαβικά τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τα μέτρα προστασίας», σημείωσε ο Υπουργός.
Εξάλλου αυτή ήταν και η έκκληση του κ. Ιωάννου προς τους πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας, στους οποίους υπέδειξε να τηρούν τα μέτρα αλλά και να αντιληφθούν την κρισιμότητα της κατάστασης. Τόνισε μάλιστα ότι είναι θέμα ημερών να ξεφύγει η κατάσταση γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει οι πολίτες να βρίσκονται σε συνεχή επαγρύπνηση.
Τέλος ο Υπουργός εξήγησε ότι μπορεί αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο της πανδημίας να βρίσκεται η Λάρνακα ξεκαθάρισε ωστόσο ότι ο κορωνοϊός είναι απρόβλεπτος γι’ αυτό και δεν πρέπει να στοχοποιούνται συγκεκριμένες πόλεις αφού δεν μπορούμε να γνωρίζουμε την πορεία του.