«Καθημερινές εν πολλά χαμηλή γιατί λείπουν και οι τουρίστες, δεν υπάρχουν τουρίστες. Έχουμε όμως τον εσωτερικό τουρισμό αρκετό», ανέφερε καταστηματάρχης στην κάμερα του ΑΝΤ1.
«Προηγουμένως η κίνηση ήταν σε συνδυασμό μαζί με τους ξένους που έρχονται στην Κύπρο, ήταν οι καθημερινές πιο γεμάτες, εκαλύφκαμε τη διαφορά στα έξοδα μας, τις απαιτήσεις της δουλειάς, ε τώρα εμείναμε με τις καθημερινές άδειες», σημείωσε άλλος επιχειρηματίας της περιοχής.
Οι καταστηματάρχες στα ορεινά θέρετρα ζητούν τη στήριξη του Κράτους στις δύσκολες όπως αναφέρουν μέρες που περνάνε λόγω κορωνοϊού.
Ο Εκπρόσωπος του ΠΑΣΙΚΑ Ορεινών Θέρετρων, Χαράλαμπος Ζούμος, ανέφερε ότι «περιμένουμε ότι θα υπάρξει συνέχεια στήριξης, γενικά για όλες τις επιχειρήσεις και στα ορεινά θέρετρα που υπάρχει και πρόβλημα κόσμου».
Όλοι εναποθέτουν τις ελπίδες τους στον Αύγουστο, όταν θα έχουν ανοίξει τα σύνορα και άλλων χωρών και έρθουν στην Κύπρο για διακοπές αρκετοί τουρίστες.