Σύμφωνα με τον ΟΚΥπΥ, οι δυο ασθενείς που χθες νοσηλεύονταν διασωληνωμένοι στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας με ύποπτα συμπτώματα, διαπιστώθηκε ότι δεν έχουν προσβληθεί από τον ιό.
Ως εκ τούτου, σήμερα νοσηλεύονται στον 5ο όροφο του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού 17 άτομα με ύποπτα συμπτώματα κορωνοϊού.
Εξάλλου από σύνολο επτά εξετάσεων πολιτών στο ΤΑΕΠ έχουν γίνει πέντε εισαγωγές.