Σε συμβολικό αποκλεισμό του υπουργείου Οικονομικών στο Σύνταγμα προέβησαν εφοριακοί, τελωνειακοί και υπάλληλοι του υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι πραγματοποιούν, από νωρίς το πρωί, συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τις σχεδιαζόμενες μισθολογικές περικοπές.
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις των ΜΑΤ με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση.
Παράλληλα, οι εφοριακοί έχουν εξαγγείλει 24ωρη απεργία για την ερχόμενη Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου και σε σχετική ανακοίνωση τους αναφέρουν πως δεν αντέχουν άλλες μειώσεις στις αποδοχές τους.