Έκτακτη σύσκεψη του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας βρίσκεται σε εξέλιξη στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, που έχει τεθεί σε κόκκινο συναγερμό, μετά την επιβεβαίωση κρούσματος κορωνοϊού. Είναι το δεύτερο επιβεβαιωμένο κρούσμα, και αφορά σε 64χρονο γιατρό κλινικής του νοσηλευτηρίου.
Ήδη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η ιχνηλάτιση των επαφών του, ασθενών και συναδέλφων του, καθώς για πέντε ημέρες εργαζόταν ενώ παρουσίαζε συμπτώματα, αλλά και άλλων προσώπων από το οικογενειακό και φιλικό του περιβάλλον. Το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα είναι ένας 25χρονος στη Λεμεσό, ο οποίος είχε αυτοπεριοριστεί μόλις επέστρεψε από την Ιταλία.