Η ηγεσία της ΟΕΛΜΕΚ συναντήθηκε σήμερα με τον Αντιπρόεδρο και Επίτροπο Παιδείας του ΔΗΣΥ και Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας Νίκο Τορναρίτη.
Σε δηλώσεις μετά τη συνάντηση, ο κ. Τορναρίτης είπε ότι συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο και τα μέλη της Γραμματείας της ΟΕΛΜΕΚ, με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς για να συζητήσουν τα προβλήματα που τυχόν υπάρχουν και τους προβληματισμούς της Οργάνωσης των καθηγητών σε σχέση και με τη νέα σχολική χρονιά, αλλά και με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.
Ανέφερε ότι έχουν συμφωνήσει ότι αυτή η επαφή και η συνεργασία τους θα συνεχιστεί «και στις μέρες και στους μήνες που έρχονται».
«Ενα βασικό πρόβλημα που τέθηκε και αφορά τη νέα σχολική χρονιά είναι η στελέχωση των σχολείων που δυστυχώς δεν έχει γίνει με τον τρόπο που έπρεπε να γίνει. Υπάρχει ακόμη μεγάλη αναστάτωση στα σχολεία μας. Απ’ εκεί και πέρα, συζητήσαμε τα μεγάλα θέματα που αφορούν την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, συζητήσαμε την αναγκαιότητα αυτονόμησης του σχολείου, συζητήσαμε το θέμα που αφορά την αξιολόγηση πολυεπίπεδα του εκπαιδευτικού συστήματος, των εκπαιδευτηρίων, των εκπαιδευτικών, συζητήσαμε το θέμα που αφορά την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, συζητήσαμε την αναγκαιότητα που αφορά στον εκσυγχρονισμό του τρόπου διορισμού των εκπαιδευτικών και εγέρθηκε από την Οργάνωση των καθηγητών το θέμα που άπτεται και της οικονομικής κρίσης και έχει σχέση με τους άπορους μαθητές των σχολείων», συμπλήρωσε.
Ο κ. Τορναρίτης είπε πως έχουν καλέσει τον Υπουργό Παιδείας δύο μήνες πριν, να προχωρήσει σε ολοκληρωμένο σχεδιασμό αντιμετώπισης των μεγάλων προβλημάτων που δημιουργεί η οικονομική κρίση και αφορούν τους αδύναμους οικονομικά μαθητές.
«Δυστυχώς, ακόμη το Υπουργείο δεν προχώρησε σε κανένα βηματισμό στο συγκεκριμένο θέμα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν παιδάκια στα σχολεία που να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους και εν πάση περιπτώσει να μην έχουν τη δυνατότητα έστω και αυτής της ίδιας της σίτισης. Είναι λυπηρό, είναι εγκληματικό, μια κοινωνία, η οποία θέλει να παρουσιάζεται σύγχρονη, να μην μπορεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα – γιατί δόθηκαν δύο μήνες στον Υπουργό – να προχωρήσει σε αυτό το συγκεκριμένο σχεδιασμό».
Ο κ. Τορναρίτης κάλεσε τον Υπουργό Παιδείας «να ακούσει τις φωνές των γονιών, να ακούσει τις φωνές των εκπαιδευτικών οργανώσεων, να ακούσει την ίδια την φωνή της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής και να προχωρήσει στο συγκεκριμένο σχεδιασμό».