Ως το οργανωμένο κίνημα των ασθενών η ΟΣΑΚ, προστίθεται στην ανακοίνωση, καλεί τον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) όπως επεξεργαστεί εκ νέου τα ιδιωτικά συμβόλαια και τα κίνητρα τα οποία θα πρέπει να μπορούν να προσελκύσουν γιατρούς του δημοσίου οι οποίοι θα αποφασίσουν να μεταπηδήσουν στον ΟΚΥπΥ, αλλά ταυτόχρονα και γιατρούς από τον ιδιωτικό τομέα ή και το εξωτερικό.
Η ΟΣΑΚ καλεί τους γιατρούς όπως προσέλθουν άμεσα σε διάλογο, έχοντας κατά νου «όχι το προσωπικό τους συμφέρον, αλλά το συμφέρον των δημοσίων νοσηλευτηρίων και προπαντός των ασθενών».
«Για μια ακόμη φορά θα πρέπει να τονιστεί η θέση της ΟΣΑΚ ότι οι οποιεσδήποτε απεργίες και δυναμικά μέτρα λαμβάνονται, οδηγούν τα δημόσια νοσηλευτήρια σε απαξίωση, επιδεινώνουν τα προβλήματα και προκαλούν περιττή ταλαιπωρία, με αποτέλεσμα οι ασθενείς να τους γυρίζουν την πλάτη», καταλήγει η ανακοίνωση.