Ο Μισέλ Μπαρνιέ, ανακοίνωσε ότι ενημέρωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων του άρθρου 50 σήμερα το πρωί στο Λουξεμβούργο, δηλώνοντας δημόσια ότι "θέλουμε μια συμφωνία που να δουλεύει για όλους, όλο το ΗΒ και όλη την ΕΕ" και σημειώνοντας ότι η "ενότητα της ΕΕ παραμένει ισχυρή".
Ο Μισέλ Μπαρνιέ ανακοίνωσε ακόμα ότι επιστρέφει στις Βρυξέλλες για να ενημερώσει του συνεργάτες του και στη συνέχεια αύριο το Συμβούλιο των Μονίμων Αντιπροσώπων. Όπως σχολίασε η Επικεφαλής Εκπρόσωπος της Κομισιόν, "εργαζόμαστε με ορίζοντα τη Σύνοδο Κορυφής και ως εκ τούτου κάθε ώρα μετράει". Σημείωσε ότι για να προχωρήσουν οι συζητήσεις είναι λογικό να απαιτούνται κείμενα.