Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εκδήλωση αφιερωμένη στη μνήμη των θυμάτων του καθ ομολογία κατά συρροή δολοφόνου, διοργανώθηκε χθες στην Εκκλησία Αποστόλου Ανδρέα και πάντων Ρώσων Αγίων στο Επισκοπειό. 

«Eίμαι λυπημένη για αυτές γιατί είμαι Φιλιππινέζα. Θα προσευχηθούμε έτσι ώστε οι ψυχές του να πάνε στον παράδεισο », δήλωσε γυναίκα από τις Φιλιππίνες.

«Πραγματικά νιώθω άσχημα ειδικά για τα παιδιά. Ήταν ακόμη τόσο μικρά». 

«Ποιος μπορούσε να πιστέψει ότι η Κύπρος θα βίωνε τέτοια διαβολικά εγκλήματα όπως τις κρύες και αιματηρές δολοφονίες των πιο χαμηλόμησθων εργατριών, συμπεριλαμβανομένων μητέρων και των παιδιών τους.» 

Ο Μητροπολίτης Ταμασσού και Ορεινής, Ησαΐας τέλεσε τρισάγιο για ανάπαυση των ψυχών των αδικοχαμένων γυναικών και παιδιών που βρέθηκαν στο δρόμο του Ορέστη. 

Η θλίψη έκδηλα αποτυπωμένη στα πρόσωπα των γυναικών από τις Φιλιππίνες που διαμένουν και εργάζονται στην Κύπρο, αλλά και όσων παρέστησαν στην εκδήλωση. 

«Όλα όσα έχουν συμβεί δεν είναι γιατί η Κύπρος είναι μια ρατσιστική χώρα, δυστυχώς υπάρχουν νοσήματα από ανθρώπους οι οποίοι μπερδεμένοι από την ζωή τους προβαίνουν σε παράλογες και αποτρόπαιες πράξεις», δήλωσε ο Μητροπολίτης Ταμασού και Ορεινής Ησαΐας.

«Ως αστυνομία θέλω να πω ότι είμαστε πάντοτε ανοικτοί ακόμη και για επικρίσεις στο να διορθώσουμε για τυχόν λάθη ή παραλείψεις μας», δήλωσε ο Βοηθός Αρχηγός Εκπαίδευσης, Δημήτρης Δημητρίου. 

Η εκδήλωση περιελάβανε και καλλιτεχνικό πρόγραμμα.