Κύπριοι, αλλοδαποί, ανθρωποι κάθε ηλικίας βρέθηκαν εκεί, απαιτώντας δικαιοσύνη. Πώς μας καταντήσατε ετσι, κάθε μέρα επιτάφιος, ηταν ένα από τα συνθήματα στα πλακάτ που κρατούσαν οι παρευρισκόμενοι.
Κρατώντας κεριά και λουλούδια στη μνήμη των θυμάτων τήρησαν ενός λεπτού σιγή, διαβάζοντας δυνατά τα ονόματα των 6 θυμάτων του λεγόμενου Ορέστη καθώς για το 7ο δεν γνωρίζουμε ακόμη ούτε το ονομα ούτε την καταγωγή του, ενώ διάβασαν και τα ονόματα των γυναικών που ελλείπουν, φωνάζοντας δυνατά που είναι.
Με δάκρυα στα μάτια διερωτήθηκαν στην κάμερα του ΑΝΤ1 γιατί δεν εψαξε πραγματικά κανείς αυτές τις γυναίκες, γιατί φτάσαμε στο σημείο να βρούμε τον δολοφόνο πρώτα και τώρα να ψάχνουμε τα πτώματα.
Η εκδήλωση πρέπει να σημειώσουμε, οργανώθηκε μόλις χθες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οι διοργανωτές ανέφεραν ότι υπάρχει περίπτωση να επαναληφθεί.
Πάντως μεταξύ των μηνυμάτων που πέρασαν μέσα από τις δηλώσεις τους οι παρευρισκόμενοι, ηταν και ότι ο Ορέστης και τα στυγερά του εγκλήματα δεν αντικατοπτρίζουν σε καμία περίπτωση την Κύπρο και την κοινωνία της.
Η απαίτηση όμως είναι ξεκάθαρη. Ο κόσμος ζητά εξιχνίαση των υποθέσεων, δικαίωση των θυμάτων μέσα από την τιμωρία του ενόχου και αν προκύπτουν ευθύνες και εναντίον αλλων, να αποδοθούν. Για τις γυναίκες που πέθαναν αδικα, για αυτές που χάθηκαν, για τις γυναίκες που δεν θα αναστηθούν, απαιτώ δικαιοσύνη, έστω και τώρα, εγραφε αλλωστε η πρόσκληση για την σημερινή εκδήλωση διαμαρτυρίας.
Φωτογραφίες και βίντεο από την διαμαρτυρία
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fant1.com.cy%2Fposts%2F2157016524415562&width=500