«Μέσα στα πλαίσια καλής συνεργασίας με το Υπ. Παιδείας αλλά και με τον Υπουργό Παιδείας πήραμε την απόφαση ως Εκκλησία, να ξεκινήσει το κτίσιμο εστιών για τους φτωχούς φοιτητές», δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος.
«Ο Κος Χαμπιαούρης έκανε μια έκκληση και η Εκκλησία ανταποκρίθηκε άμεσα», πρόσθεσε ο Αρχιεπίσκοπος.