Όπως μεταδίδεται από τα κατεχόμενα, πρόκειται για «πανεπιστήμιο» που ήταν εγκαθιδρυμένο στα κατεχόμενα και παρέδιδε μαθήματα online από τον Μάιο του 2010.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η «πρόεδρος» του «συμβουλίου», Ακιλέ Μπουκέ, ο λόγος που προχώρησαν στην ακύρωση της άδειας ήταν γιατί η αρχική άδεια δόθηκε παράτυπα αφού δεν του είχαν δοθεί όλες οι απαιτούμενες άδειες που χρειαζόταν ενώ στην απόφαση εκείνη δεν αναφερόταν ότι επρόκειτο να παραδίδει μαθήματα μόνο μέσω διαδικτύου.